wtorek, 30 grudnia 2014

Zakochałam się - najpiękniejszy widok świata.

http://www.lasy.gov.pl/informacje/kampanie_i_akcje/zubryonline



To widok polany w Puszczy Białowieskiej  emitowany przez Lasy Państwowe na żywo.

Przyznaję bez bicia, że wchodzę oglądać co się dzieje kiedy tylko mogę:)

Żubry, dziki, sikorki...
Zachwycam się.
Już snuję domysły czy przychodzą wciąż te same zwierzęta, czy też różne grupy?

Jak dla mnie namiastka raju.


Wszystkim zaglądającym czytelnikom życzę:
Wspaniałego 2015 roku.
Aby naszym udziałem stała się nasza własna  namiastka raju.
Do siego 2015 roku.

4 komentarze:

  1. Wpisałam w pasek zakładek. Rzeczywiście można patrzeć, patrzeć, patrzeć:)
    Żubry na żywo i wolno chodzące oglądałam w dzieciństwie, w Puszczy Pszczyńskiej, gdzie ojciec był leśniczym. Potem w Leśnictwie Jankowice, gdzie zrobiono punkt widokowy. Tam turyści mogą oglądać, tak jak tu, dokarmianie tych pięknych zwierząt.
    I w Pszczynie jest w parku "wybieg" dla żubrów.
    Najlepszego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję.
    Wszystkiego dobrego Jaskółko.

    Ten widok on line to jeden z najlepszych pomysłów władz Lasów Państwowych.
    A widoków z dzieciństwa Ci zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja podglądam codziennie Bajkał. Trzymaj kciuki, bym od września niosła kaganek oświaty na Syberii.
    A w Nowym Roku zdrowia, zdrowia, zdrowia!





    OdpowiedzUsuń
  4. To są fantastyczne pomysły.

    Pozwól, że uścisną Twoje ręce, aby te kciuki choć na moment nie popuściły:)
    Wszystkiego dobrego i Tobie.

    Rozważam podróż koleją transsyberyjską. Nawet patrzyłam na koszty...
    Bajkał mnie też jakoś przyciąga:)

    Stoję więc w rozkroku. Zrealizować stolice europejskie, czy taż podążać za nowymi zachciankami?
    Tyle bym chciała, że powoli zamieniam się w tego osiołka co mu w żłoby dano...

    OdpowiedzUsuń