poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Możliwości i ich wybory








Polecam tekst



4 komentarze:

  1. Filmik to nie na moje nerwy, tekst przeczytałam.
    A życiowe doświadczenie powoli uczy mnie jednego:
    Nigdy nie martw się o jutro, bo nigdy nie wiesz, co cię jeszcze dziś może spotkać. I to jest ostatnio moja życiowa dewiza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś wymaluję posta na ten temat.
    To temat, który usiłuję rozwikłać od lat.
    Fascynujący, ciekawy.

    Niestety, siedząc w domu mam mniej czasu na cokolwiek, niż prowadząc działalność.

    Prowadząc życie gospodyni domowej, ciągle ręce mam pełne roboty, która jeszcze nie tak dawno leżała odłogiem.
    Minimum prasy(tylko elektroniczna).
    Na szczęście mam Kindla i to mnie ratuje

    A, jeszcze pani Kasia z realu, namiętna czytelniczka. Selekcjonuje książki z biblioteki i podsuwa co ciekawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tęsknię już za powrotem do pracy. Gdy pracuję, jestem o wiele lepiej zorganizowana.

    OdpowiedzUsuń