piątek, 14 lutego 2014

Szanse polskich przedsiębiorców i polskich klientów na sukces.

 Sytuacja polskiego przedsiębiorcy jest mi bliska. Zastanawiam się często dlaczego jest w tak kiepskiej kondycji?
 Dlaczego np. gospodarka niemiecka ma się tak dobrze?
Jak oni to robią?
Interesuje mnie ten temat.
Przeglądając ofertę tabletów, natknęłam się przypadkiem na świetny filmik zrealizowany przez młodych zapaleńców, na zupełnie inny temat.
Generalnie nie jestem fanką  teorii spiskowych.
Niestety, tu każdy widz stosunkowo  łatwo może sprawdzić podawane informacje.
 Mamy w tym przypadku z praktyką nie teorią.

Tak sobie myślę, że dziś największym patriotyzmem jest wspieranie polskich przedsiębiorców.
Ma się to objawiać w naszych zakupach.
Trzeba wybierać to co polskie rzeczywiście, a nie z nazwy.
Mnie samej trudno zrezygnować jest z reklamowanych marek. Przyzwyczaiłam się, polubiłam.
Przyszedł jednak czas na zmiany.
Będę się starać być bardziej świadomym klientem.
Drożej i gorzej?
Pewnie tak.
Zaryzykuję jednak.
Nie ma innej szansy na zmiany na lepsze.
Wielką nadzieję pokładać można w usługach.
Czy jednak oddać polski handel bez walki?
Co z tego, że pojedyńczy człowiek nic nie znaczy.
Może nie tylko ja się zawezmę?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz