piątek, 15 kwietnia 2011

Kwietniowe kwiecie


To melisa. Zaczyna pojawiać się ze swoim pięknym zapachem.

Ludowe nazwy: rojownik, pszczelnik, matecznik, starzyszek, cytrynowe ziele. Rośnie dziko w Afryce Północnej (Maroko, Tunezja, Madera, Wyspy Kanaryjskie), Europie Południowej i w Azji (Azja Zachodnia i Środkowa, Kaukaz, Pakistan), rozprzestrzenia się także gdzieniegdzie poza tymi obszarami:)




Tu Magnolia Gwiaździsta rozpoczyna kwitnienie. W pełni kwitnienia jest cała biała



Cebulica syberyjska


Narcyz - prawda jaki piękny?


Prymulka zwana pierwiosnkiem



Hiacynt

A to ostatni mój nabytek
Alabastrowa lampka - cała podstawa jest z alabastru.
W zasadzie nie lubię staroci, ale jej nie mogłam się oprzeć.
Zdecydowanie poprawiłam sobie nastrój tym zakupem:)

3 komentarze:

  1. Melisę mam zawsze na kuchennym oknie. Lubię jej aromat. Mnie też zakupy poprawiają nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna w rozkwicie :)))
    Melisa i mięta pachną przecudnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mięta jeszcze nie skiełkowała.
    Jest jednak tuż, tuż:)

    OdpowiedzUsuń