niedziela, 13 listopada 2011

Odkrycia okraszone poczuciem winy

Przyznaję się

Posiadam telewizor
Wśród nieprzebranej rzeszy Tych, co ponoć takiego nie posiadają, muszę skruszona, ze spuszczonym wzrokiem przyznać się do przewinienia.
Mam
Posiadam
Do tego oglądam.
Czasem

Ileś lat temu zakupiłam ostatni krzyk sezonu, wyjątkowy, o wielości nieprzeciętnych zalet odbiornik sygnału naziemnego.
Z górnej półki

Z kineskopem ważącym z 50 kg, bo całość waży 60kg

Jak tylko skończyła się gwarancja, telewizor zaczął szwankować.
Najpierw jedna naprawa, później druga, trzecia.
Za czwartym razem stwierdziłam, że wydałam całą kasę przeznaczoną na naprawę.
Wada polega na tym, że obraz mam w kształcie klepsydry.
Nawet pan Kalisz w moim świecie ma talię.

Ilość czasu spędzonego przy odbiorniku nie sprawia, abym czuła specjalny dyskomfort.
Zresztą jak wynieść z pokoju taki kolos?
Wystarczy żeśmy go wnieśli.

Nie jest ważne ile czasu spędzam oglądając tv i tak czułam się gorsza od tych intelektualistów, ludzi kultury, którzy takowego nie posiadają.

Oglądam sobie wieczorem The Voice of Poland i nagle słyszę od wybrańców narodu, ludzi jak mniemam wysokiej kultury, którzy na pewno nie posiadają telewizora o jakiejś Hance Mostowiak.

Kto to i o co chodzi.
Zrozumiałam, że zginęła.
Czyżbym przeoczyła jakaś ofiarę tragicznych zajść 11 listopada?

Jestem zaangażowana społecznie i tu nagle taka wpadka?

Jak mogło się zdarzyć, że nie wiem nic o tej osobie?

No to teraz wiem.
Zdaję sobie sprawę, że aby być trendy, to trzeba trochę mieć i nie mieć telewizora.
Trzeba wiedzieć co w trawie piszczy.

Wybieranie sobie programów do obejrzenia powinno obejmować seriale patriotyczne.
Gdybym jednak chciała oglądać seriale to pewnie już dawno nie byłoby mi obojętne, jaki obraz mam na ekranie.

Właśnie obraz w moim telewizorze ewoluował i przypomina teraz kształtem poduszkę.
Tym sposobem pan Kalisz ma kształtną talię, ale niestety krótkie nóżki.

Przecież jednak nadal coś dostrzec można.

Zastanawiam się, czy warto ryzykować wymianę na nowszy model.

2 komentarze:

  1. Hm... ja wiem wszystko z pudelka ;)
    I tylko talii żal :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie musi stosować diety(w moim telewizorze).

    Choć rzeczywiście tusza pana posła jest tak nieodłącznie z nim związana, że talia budzi sprzeciw:)

    OdpowiedzUsuń