sobota, 3 marca 2012

Mamma Mia - rozrywka doskonała

Przypadkiem wczoraj natknęłam się na film Mamma Mia



To film, do którego chętnie wracam,gdy obniża mi się nastrój.

Jedno z podstawowych zadań kina - dostarczyć rozrywki, tu osiągnięto w mistrzowskim stylu.
Dzięki uczestnictwu genialnej Meryl Streep oraz innych doskonałych aktorów, jesteśmy w stanie uwierzyć w to co dzieje się na ekranie, choćby przez czas trwania filmu:)

Fabuła jest prosta, niezwykle zręcznie poprowadzona.
Wszystko w tym filmie urzeka: piękni ludzie, muzyka, zjawiskowe krajobrazy.

Występujące kobiety jednak nie są piękne. Każda z nich jest inna i wyjątkowa. Zachwycają obserwatora swoją osobowością i energią . Sprawiają, że widz czuje się lepiej(tak właściwie to nie wiadomo dlaczego?).

Dla mnie to film o kobiecej przyjaźni - zarówno matka jak i córka mają po dwie przyjaciółki .

I o takiej przyjaźni marzymy.

Kobiety, dziewczyny różnią się bardzo. Wszystkie są przepełnione pozytywną energią, radzą sobie różnie w życiu, ale ile sił wpierają się wzajemnie.
Śpiewają, tańczą,są wulkanami energii.

Film może pełnić rolę terapeutyczną. Ma w sobie tyle zaraźliwej radości, tyle energii, tak wspaniale zaaranżowane są utwory ABBY. Po obejrzeniu, poprawia się nastrój.

Nie ma co się zastanawiać czy to możliwe, czy też nie? Jak banalna jest fabuła.

Trzeba oglądać i bawić się razem. Ja ściągnęłam sobie słowa piosenek ABBY i razem śpiewam.
Nigdy nie zachwycałam się tym zespołem. Zawsze dziwiłam się co też ludzie w nim widzą?
Zmieniłam zdanie.
Zdecydowanie film, w którym chce się uczestniczyć. Wygłupiać się razem z bohaterkami. Z nimi śmiać, radować się i płakać.
Żadna inna produkcja nie robi na mnie takiego wrażenia.

To film na poprawę humoru, do dobrej zabawy. Można paść oczy przepięknym krajobrazem greckich wysp, oraz podśpiewywać sobie ile sił.

Może dlatego, że lubię kobiety, lubię im kibicować, wierzę w przyjaźń między kobietami. Uważam, że mamy razem MOC.
Cokolwiek by to miało oznaczać.

Film jest jedyny w swoim rodzaju.
Wiele jest produkcji, które ubogacają mnie, dzięki którym poznaję lepiej świat i ludzi.
Tu jest czysta rozrywka. Taka, która potrafi wciągnąć i sprawić radość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz