środa, 14 marca 2012

Obfitość

9 komentarzy:

  1. Chyba mi poprzedni komentarz wcięło. Piękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strelicja czyli "rajski ptak" jest symbolem Teneryfy.

    Pojedynczo nie robi wrażenia.

    W takim bukiecie zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, kolosalna różnica, gdy porówna się z takim pojedynczym osobnikiem z kwiaciarni :)

    Nie lubię jednak słowa obfitość, kojarzy mi się natychmiast z nadmiarem kilogramów :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Swoją drogą , chyba nie masz już kłopotów z obfitością?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej wkurza" jak dobrze wyglądasz"

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę "dobrze wyglądać", bo szykuje się wesele :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. No to bogactwo. Faktycznie, w bukiecie wyglądają zupełnie inaczej niż pojedynczo. Nie przepadam za nimi, ale bukiet- taki bukiet- chciałabym dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tylko zrobiłam zdjęcie.
    Zresztą jakiś czas temu.

    Jeśli jednak jakiegoś mężczyznę zainspirował ten bukiet do ofiarowania pięknych kwiatów ukochanej, to bardzo się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń