środa, 4 listopada 2009

Herbatka z kardamonem

"Kardamon pobudza i ożywia, odświeża oddech i wpływa pozytywnie na przemianę materii. Dzięki niemu poczujesz się lekko i będziesz mieć chęć na długie igraszki z ukochanym."

Proszę proszę.
A ja zrobiłam sobie herbatkę z kardamonem, bo nikt jej pić nie chce:)

No to padło na mnie.
Spodziewając się strasznego smaku,dosypałam cukru i dołożyłam cytryny.

Chyba będzie moją ulubioną :)

No to idę do domu.

Może jaki men się nadarzy (oczywiście chodzi o te "długie igraszki z ukochanym").

5 komentarzy:

  1. A ja popijam kolejną z imbirem.
    Ze względu na ten aromat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwestia gustu - ja imbirowej nie przełknę (;

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kardamonem to jest kawa po turecku. Maleństwo takie a daje kopa na wiele godzin. Uwielbiam. O igraszkach nic nie wiedziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Konfliktowa
    Zaraz wypróbuję :)

    Kiciaf
    Ja też nie wiedziałam, zrobiłam, wypiłam i wyguglałam :)
    Następnie się pochwaliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja czytam i przełykam ślinkę - zazdroszczę picia herbaty. Jestem w kraju nie znającym czajnika...

    Na szczęście paczka z moim ulubionym Earl Greyem już jedzie i znów będę posługiwała się garnkiem, jak wszystkie Polki tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń