czwartek, 24 grudnia 2009

Świąteczny Kaktus



Wszystkim odwiedzającym bloga, Przyjaciołom, Znajomym, Tym którzy wpadają tylko na chwilkę, ciepłych, zdrowych, pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia.
Abyście nabrali sił do realizacji nowych marzeń i wyzwań z nimi związanych.

Na fotografii miała być domowa, pachnąca świerkiem, pomarańczą, cytryną, piernikiem, jabłkiem i czekoladowymi cukierkami z likierem choinka. To właśnie zdobi moją choinkę(cytryny i pomarańcze pokrojone w grube plastry). Zadomowiły się również szmaciane aniołki i bombki wszelkich kształtów.

Kiepskie zdjęcia, musi ja zastąpić kwitnący kaktusik przynoszący szczęście w żabiej donicy.
Mam nadzieję, że Wam również przyniesie szczęście:)


Wklejam pomimo złej jakości:)

12 komentarzy:

  1. Dziękuję, Mario :)
    Życzę Ci wielu pozytywnych wzruszeń.

    Już czuję zapach Twojej choinki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy, szkoda, że nie możemy zobaczyć tej smakowitej choinki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia, szczęścia, pomyślności:*
    Spełnienia wszystkich marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mario - wszystkiego co dobre - nie tylko od święta i nie tylko na ten świąteczny czas !!!

    ...ogromnie mnie ciekawi ta Twoja choinka !

    ps. ...ja też,ja też, ja też chcę taką doniczkę !!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za życzenia.

    Postaram się zrobić zdjęcie:)

    Zobaczymy co da się zrobić w sprawie doniczki(jestem dobrej myśli).

    OdpowiedzUsuń
  6. Choinka naprawdę urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choinka jest świetna!!!
    W przypływie świątecznych wzruszeń, wczoraj zaczęłam doceniać wartość choinki ( i tych co dookoła choinki i tego co pod choinką poniekąd też...bo lubię zaskakujące niespodzianki i zadowolone miny )

    Pozdrawiam

    - e.

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak!
    Zachowałam się nieekologicznie, wręcz egoistycznie i mam żywe drzewko.
    Pocieszam się jedynie, że ktoś na tym zarobił i miał na prezenty dla rodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mario-> spokojnie,nie tylko Ty zachowałaś się ekologicznie inaczej :))))

    (Ja też mam żywe drzewko bez doniczki.)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przybywam się kłócić ;)
    O prezenty.
    Prezenty od Mikołaja są!
    Prezentów się nie kupuje!

    A media to cały czas trąbiły, że sztuczne choinki nie są już wcale ekologiczne, bo jakieś trucizny wydzielają, czyli spoko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Konfliktowa:)
    Witaj wśród samych swoich

    OdpowiedzUsuń