środa, 16 czerwca 2010

Poglądy, wiadomości i ich różnorodność

Ze ściśniętym sercem zauważyłam wzrost sprzedaży Flagowego Dziennika od Moherowych Beretów.
Ponieważ ciekawość to jedna z moich wad(zalet), od razu zajrzałam do pisma.
Zganiłam się w myślach, ale do dzieła.

Proszę, proszę, to spojrzenie rzeczywiście odmienne od stanowisk prasy ogólnie akceptowanej.
Przeczytałam parę wywiadów z ludźmi o odmiennych poglądach od ogólnie obowiązujących, które mnie zainteresowały.
Zdaję sobie sprawę, że poprzez dobór tekstów manipuluje się ludźmi.
Po dzisiejszej lekturze wyciągnęłam wniosek, że najlepsza jest różnorodność.
Niestety będę zadawać sobie gwałt aby zaglądać do tego pisma.
Choćby po to, aby poznać interpretacje oponentów, wtedy łatwiej zrozumieć ich zachowania.

2 komentarze:

  1. Bardzo rozsądnie. Popieram. Z tych samych powodów czytuję CKM i Playboya :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. W Playboyu całkiem niezłe artykuły są.

    OdpowiedzUsuń