środa, 12 stycznia 2011

Co najbardziej jest potrzebne człowiekowi?

Taak
Długo można by na ten temat...

Będę się jednak streszczać.

W kolejności

- poczucie własnej wartości na dobrym poziomie (jestem wartościowym człowiekiem przez samą swą obecność, nic nikomu nie muszę udowadniać, niczego robić i nikomu nie wolno mówić, że jest inaczej)

- poczucie kontroli nad własnym życiem (nikt mi nie będzie mówił co mam robić,robię co uznaję za słuszne, mogę z własnej woli odpowiadać za coś lub kogoś - np. psa, kota itd.)

- pieniądze

Oczywiście pieniądze traktujemy jako zło konieczne ale to one sprawiają, że możemy być wolni w swoich wyborach.
Nie demonizuję ich wartości, największą frajdę sprawiają gdy wydobywamy się z biedy, ale zawsze są istotne(paś gąski - własne- paś:DDD )

6 komentarzy:

  1. Na mojej osobistej liście priorytetem jest zdrowie. Pieniądze stawiam na drugim miejscu.
    A dalej to mi już ganz egal ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze.
    Zdrowie ważna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio usłyszałam, że najważniejsze jest to mieć szczęście. Bo są tacy co mieli zdrowie, a nie mieli szczęścia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Po przemyśleniu zdrowie razem z pieniędzmi na trzecim.

    Przy pierwszych będę się upierać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęście?
    Pewnie, że się przyda.
    Tylko, że zupełnie od nas samych jest niezależne.

    Na punkty wypisane wcześniej możemy mieć znaczący wpływ.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie Kiciaf oświeciła.
    I ja mam teraz taką listę: zdrowie, pieniądze i szczęście.

    OdpowiedzUsuń