poniedziałek, 5 kwietnia 2010

Wiosna





6 komentarzy:

  1. Miło popatrzeć, bo u mnie dziś listopadowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie mówisz o pierwszym zdjęciu:)
    Jestem z niego dumna.
    Łuska z cebulki tulipana stworzyła kapelusz.
    Bardzo mi się spodobała.

    W sumie to całkiem lubię taka pogodę:)
    Wszystko będzie rosło jak na drożdżach:)
    zdecydowanie jest WIOSNA
    To słychać i czuć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie mówię, bo mam kosmate myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie kojarzy się z Kapelusznikiem z Alicji w krainie czarów

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kwiaty, ale wiosennie się zrobiło od razu.
    A kapelusik jest słodki! A jaki dumny ten tulipan z siebie i swojego wynalazku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "-Zdejmij kapelusz - rzekł król do Kapelusznika
    - On nie jest mój - odpowiedział Kapelusznik
    -To znaczy ukradziony - krzyknął Król zwracając się do przysięgłych, którzy zanotowali sobie tę okoliczność.
    - Trzymam go na sprzedaż - bronił się Kapelusznik - Nie posiadam własnego kapelusza. Jestem z zawodu kapelusznikiem."
    Alicja w Krainie Czarów L. Carroll

    OdpowiedzUsuń