poniedziałek, 13 lipca 2009

Kwitnące drzewa



" Rzekłem do drzewa migdałowca: Siostro, powiadaj mi o Bogu.
I migdałowiec pokrył się kwieciem"
Nikos Kazantzakis "Biedaczyna z Asyżu"














Na fotografiach jest kwitnąca magnolia, ale równie pięknie opowiada o Bogu.
Czy Bóg o którym tak pięknie można mówić pogniewa się na mnie, że właśnie kupiłam bilety na koncert Madonny?
Wiem, że zachowuje się ona w stosunku do Boga jak rozwydrzony bachor robiąc wszystko, czego nie wolno. Prowokacja jest jej sposobem na sukces.
To co robi wykonuje w sposób mistrzowski i za to ją lubię. Lubię również teksty, które śpiewa-wszystko ma z najwyższej półki.
Będę śpiewać, tańczyć, bawić się ile sił.
Zamierzam podrukować sobie teksty piosenek, aby śpiewać z nią:)

22 komentarze:

  1. Tylko zamieść potem sczczegółową relację.
    A Bóg i tak Ci wszystko wybaczy... (nie kończę, bo siostra-teolożka obecna i może nie zdzierżyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubiłam Madonny, dopóki nie zaczęłam czytać tekstów jej piosenek
    Jakoś tak pokręceni ludzie w tym muzycznym biznesie. Bogaci, szukający bezskutecznie szczęścia.
    Niewątpliwie jest to muzyczne wydarzenie-moi znajomi jechali specjalnie w zeszłym roku do Berlina na jej koncert(transport, bilety, noclegi). Skoro na miejscu, szkoda byłoby przegapić:)
    Zresztą ja mało słucham muzyki, co mi szkodzi się pobawić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, Mario, Mario-> sama bym poszła na koncert Madonny, chociaż muzycznie to ona mi średnio. (to, że podpala krzyże i odstawia cyrk, to nie znaczy, że ja czy Ty tak robimy słuchając jej w domu). Żeby było śmieszniej jestem teolożką :D.

    A co do Pana Boga i oceny postaw-> Gdyby Bóg myślał tak jak ludzie, nie było by świata.
    Ja mam prawo do oceny, a od Osądu jest Szef.
    A to,że Madonna jawnie przegina nie kwalifikuje jej na katolicki lincz itd. Moim zdaniem zamiast cyrku skrajnych katoli typu "Fronda" , episkopat powinien wystosować list do wiernych i pozwolić ludziom na dokonanie wyboru.
    BTW-> zachwycające te Twoje magnolie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Emily jesteś fantastyczna.
    A Konfliktową dobrze byłoby sklonować, bo wiecznie jej obecności za mało:)
    Idę z młodymi ludźmi.Mam nadzieję na świetną zabawę

    OdpowiedzUsuń
  5. ...no i mam skręt kiszek z zazdrości (obawiam się Mario,że jestem zaledwie fantastycznie szurnięta :DDD )

    A Konfliktową pozdrawiam -> słyszałam,że nikt tak fantastycznie nie pisze ( a plotka zaslyszana z takich ust, że ho ho )

    OdpowiedzUsuń
  6. Mario, świetny pomysł z tym klonowaniem :)))
    Właśnie mam remont i potrzebuję dodatkowych rąk do pracy.

    Emili, byłam przekonana, że nieźle piszę, dopóki nie poczytałam innych.
    Bo wówczas uświadomiłam sobie, że inni piszą re-we-la-cyj-nie!
    Odpozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No niezłe kwiatki!
    Pod najświeższym postem nie mogę zamieścić komentarza :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie-> qqqrcze, a sama mam do dopłacenia 3 zł skarbówce do mojego zeznania podatkowego. Mam nadzieję,że za moje gapiostwo nie pójdę z torbami ;D

    ps. Konfliktowa mam pytanie osobiste-> czy istnieje szansa, żeby Cię poczytać?

    Pozdr. - e.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już poprawione, można komentować:)
    Nie zauważyłam.
    Konfliktowa,mam takie samo pytanie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero dziś (niedziela) tu zajrzałam,
    bo pochłonął mnie remont.
    No i zaczynam zastanawiać się nad odpowiedzią na Wasze pytanie...
    Pamiętajcie tylko, że w moim wieku to podejmowanie decyzji trwa już długo ;)
    Dam znać po rozpatrzeniu za i przeciw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje Panie, wystosowałam Wam zaproszenia.
    Jestem z siebie dumna ;)
    Nie sądziłam, że podejmuje takie błyskawiczne decyzje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Thnx. Konfliktowa, będę w wolnej chwili zaglądać. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko gdzie wysłałaś to zaproszenie? Nie mogę znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie, ono wciąż jest przez Ciebie nieodebrane.
    Czy Ty w ogóle masz gazetowe konto?
    Bo to podstawowy wymóg na bloxie.
    Myślałam, że masz adres maria@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój adres to:
    anonimGall99@gmail.com
    Przepraszam, myślałam, że jest ogólnie dostępny

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale to się nie da.
    Musisz założyć to gazetowe konto.

    OdpowiedzUsuń
  17. Postaram się. Moja próżność może znieść anonima99, ale z Marią 99 jest pewien problem.
    Postaram się:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet Maria9999 nie była wolna:)
    Mój adres na GW:
    jakpieknyjestswiat@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaraz wyślę kolejne zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń